9 nejčastějších otázek našich zákazníků

V tomto článku se dozvíte odpovědi na otázky, které všechny zajímají nejvíc.

1. stihne se objednávka doručit do vánoc?

Garantujeme doručení všech objednávek, které stihnete odeslat do neděle 20.12.2020 18:00 hod. Pokud se (i z důvodu chyby dopravce) nestihne zásilka doručit, nemusíte jí přebírat a vrátíme Vám peníze. Při přetížení Vámi zvoleného dopravce Vás budeme kontaktovat a nabídneme změnu dopravce, pokud to zvýší pravděpodobnost, že objednávka dorazí včas. Po Praze a Brně zavádíme rozvážení vlastní dopravou. Všechny objednávky, které dorazí do 23.12.2020 do 13:00 (poledne) přivezeme ještě tentýž den, nebo 24.12. dopoledne.

2. jak je to s gravírováním lahví?

Nově si u nás můžete nechat vygravírovat na lahev text, například jméno, přáníčko se srdíčkem nebo logo. Podklady pro gravírování můžete napsat do textu poznámky. Grafické podklady či instrukce posílejte na miroslav@fogoso.cz. Lahve gravírujeme laserovou gravírkou, vhodné jsou nápisy a jednoduchá černobílá grafika. Gravírování může pozdržet objednávku o 2 pracovní dny. Pokud máte objednávku, která obsahuje gravírování s vyzvednutím na výdejně, není k dispozici okamžitě. Dáme vědět ihned, jak bude připravena k výdeji. Více o gravírování ZDE.

3. Čím je efekt tvořen a jak přesně funguje?

Tajnou přísadou je jedlá přírodní perleť, používaná například v cukrářských výrobcích. Teď už tedy tajná není... Perleťový prášek se v klidovém stavu usadí a při protřepání začne vířit, efekt se pomalu rozplývá a perleť se opět usadí. Při nalití do sklenice funguje stejně a můžete si ho dále užívat. Perleť je natolik jemná, že při pití není cítit. Abyste si nápoj vychutnali co nejlépe, koukněte na článek 5 Tipů, jak správně pít Fogoso. Konkrétní složení se u každé značky a varianty liší. Kompletní složení všech produktů naleznete ZDE.

4. Chutná každá barva jinak?

Jde o stejné odrůdy a chuť je velmi podobná, liší se jen tónem, připravili jsme si pro vás celý článek o tom, jak jednotlivé barvy chutnají.

 

5. V jakém balení lahev přijde? Nerozbije se po cestě?

Nerozbije. Lahve balíme pečlivě, ve vzduchových obalech a jsou připraveny i na velmi hrubé zacházení se zásilkou. Poškodí se přibližně půl procenta zásilek, doposíláme Vám obratem a nečekáme na vyřízení reklamace u dopravce. V případě volby služby Messenger pro přepravu vín vzduchové polštáře není třeba využívat, protože jde o dopravce specializovaného na přepravu lahví.

6. Máte kamennou prodejnu?

Objednávky si můžete vyzvednout v Praze na adrese Kozí 853/19 ve všední dny mezi 9-18 hod nebo po domluvě i o víkendech. Na místě je možné objednávku rozšířit dle aktuálních skladových zásob. Dále máte k dispozici přes 1200 výdejních míst DPD Pick-Up. Kontaktní telefon je 776 351 831. Ve výdejně lze platit platební kartou

7. Jaké jsou možnosti platby A dopravy?

Fogoso si můžete vyzvednout na jednom z více než 1200 výdejních míst, nebo vám ho pošleme balíkem DPD či Českou poštou. Můžete také využít služby Messenger pro přepravu vín a naší vlastní dopravy po Brně a Praze. Platit můžete přes bezpečnou bránu GoPay platební kartou či převodem. Zasíláme rovněž na dobírku.

8. na lahvi je datum, které už uplynulo. Jaké je datum expirace?

Na lahvi je uvedeno datum lahvování. Fogoso, jako všechny vinné produkty, nemá omezenou dobu trvanlivosti. Více detailů se dozvíte v tomto článku.

9. Mám bar nebo hotel, kde chci prodávat Fogoso. Je to možné?

Ano, ozvěte se nám na mail obchod@fogoso.cz a domluvíme podrobnosti. Vytváříme síť zajímavých podniků, kde mohou naši zákazníci Fogoso ochutnat, vybíráme ale pečlivě a budeme si přát například dodržování teploty podávání nebo základní znalosti o produktu ze strany obsluhy, aby si zákazníci Fogoso užili a rádi se k vám vraceli.

 Pokud vás napadají další otázky, dejte vědět!

Zpět do obchodu